Incassobureau

TCM Belgium: snelle doorgave en recuperatie van uw onbetaalde facturen

Wij vonden in het (inter)nationale incassobureau TCM Belgium de ideale partner om onze leden te ondersteunen in het recupereren van onbetaalde facturen.

Dankzij uw lidmaatschap bij VeDa kan u beroep doen op de diensten van deze incassopartner aan zeer voordelige condities.

Tot welke dienstverlening heeft u dankzij uw lidmaatschap toegang?

  • TCM Belgium werkt volgens het no cure no fee principe. Er wordt u dus geen kost aangerekend zolang er geen resultaat bekomen is.
  • Daarnaast vindt TCM Belgium dat elke vordering een inning verdient. U bent niet gehouden aan een minimumbedrag of – hoeveelheid. Er worden tevens geen abonnementskosten aangerekend. Voor onze sector is dat zeer handig, gezien het vaak de kleinere facturen zijn die blijven liggen.

“Vaak denk ik niet als eerste aan solvabiliteit van een onbekende klant wanneer deze mij consulteert voor een spoedgeval. Dankzij TCM worden ook deze (kleinere) facturen gerecupereerd.”

  • TCM Belgium beschikt over een eigen bezoekersdienst. Geschoolde medewerkers gaan bij uw debiteuren ter plaatse om een betaling te bekomen en worden hierbij ondersteund door o.a. een bezoekersapp, die bekomen info tijdens het bezoek rechtstreeks kan delen in het betreffende dossier.
  • Net zoals wij het gewend zijn om permanentie te houden, is TCM Belgium 24/24 beschikbaar via het actueel en transparant platform. TCM Belgium vindt een persoonlijke dienstverlening op maat echter zeer belangrijk, u kan dus ook steeds terecht bij uw eigen dossierbeheerder.

“Ik heb/maak eigenlijk niet veel tijd voor administratie, en werk dan ook graag met het snelle en eenvoudige systeem van TCM. In drie klikken is een dossier overgemaakt!”

  • Gedeelde kennis en knowhow is één van de grootste troeven van TCM Belgium, en zij zijn steeds bereid informatie te delen met hun partners en klanten. Heeft u bv vragen over het opstellen van factuurvoorwaarden, algemene voorwaarden, (juridische) vraagstukken,…., aarzel dan niet om deze aan hen voor te leggen.
  • Wij staan vaak heel dicht bij onze debiteuren, wat het inningsproces er niet makkelijker op maakt. TCM Belgium hecht veel waarde aan een ethische en deontologische aanpak, waarbij de klantenrelatie behouden blijft.

“Soms zien klanten ons als een liefdadigheidsinstelling, en hoewel we veel passie en liefde in ons werk leggen, dienen we daar wel voor betaald te worden. Dankzij TCM komt de klantenrelatie niet onder druk te staan.”

Voor meer info kan u steeds contact opnemen met de sales manager van TCM Belgium (Sven Dereze) via sales@tcm.be of 0498292914.